23/9

Idag så missade jag tåget till skolan och sen gick det inget tåg förän tolv och då var det ingen mening att åka, så jag har pluggat hemma dårå. Har gått ganska bra faktiskt!
Annars har det inte hänt så mycket mer idag tyvär.

Imorgon blir det först skola, sen senare på kvällen ska jag gå med Pauline (Paow) på GinaTricot där jag möjligtvis kommer shoppa någonting.
Dom har öppet imorgon kväll men egentligen öppnar det på Fredag! Och jag tror inte alla får komma in där imorgon kväll, även fast många tror de (jag själv också haha) men annars har Pauline fixat vip till oss två!

Vad händer i helgen för mig då? bra fråga, vi får helt enkelt se!
Jag och Pauline (Paow haha) ska i allafall in och solduscha på ett ställe klockan ett på Fredag, det ser jag fram emot. Och ja, förlåt, jag ska försöka komma med bilder från salongen men min pojkvän hittar inte laddaren till hans kamera. Men det löser sig väl!

Hörs Hej.


på fotot: jag

Kommentarer
Postat av: Linn

sv; Tack, va söt du är ;}

Ska göra det när jag frisknat till & fått tillbaks internetastigheten ;}

2009-09-29 @ 18:52:57
URL: http://linnlowes.com
Postat av: Anonym

hejsan!

Okej,förlåt för detta späm...Men jag vill tipsa dig om en blogg som heter http://jjuno.blogg.se

Det är inte bloggaren som skickat detta,utan en läsare..Och varför jag gör det,är för att jag älskar den bloggen.Det är en vettigaste,viktigaste & bästa bloggen jag läst.Hon skriver om självförtroende .Om en människa ska funka,så behövs självförtroende .Det är a-o i livet.

Hon skriver allt ifrån hur du blir säkrare med killar,till hur du kan stärka din kompis självförtroende .Hon kommer också ha intervjuer med några läsare,som varit mobbade eller haft anorexia..Gör som du vill,men du vet precis lika bra som jag att en sån hära blogg behövs,så det är ett vettigt beslut att besöka den.Tjejen som skriver den är värd en stjärna på blogghimmlen.



Tack för mig



( http://jjuno.blogg.se )

2009-10-02 @ 21:39:26
Postat av: D E L L A

hallå! :)

Vad hittar du på?

2009-10-04 @ 15:52:31
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback