Home again!

Nu är jag hemma igen efter att ha vart i bland annat Tyskland, Italien och Kroatien.
Ni ska bara veta hur härligt jag har haft det, och hur mycket jag saknar det redan!

Jag har snattat lite bilder från resan som kommer här :)


på fotot: jag och erica på båten påvägen till Tyskland


på fotot: jag och agnes posade på toaletten på båten


på fotot: på en camping tog vi en cola


på fotot: grabbarna och jag tog ett bad på campingen


på fotot: kroatien


på fotot: kroatien


på fotot: kroatien


på fotot: jesper pontus micke och jag i kroatien


på fotot: björn och jesper


på fotot: gänget var ute och gjorde kroatien osäkert


på fotot: jag och erica (och agnes och grabbarna) la oss på ettl lite mer privat
ställe, det var jätte fint där


på fotot: jag och erica och dom andra på något stället där vi åt lunch


på fotot: några av gänget, det här var innan jag, erica och agnes skulle ha
tjejkväll


på fotot: erica jag och agnes, vi hoppade och badade en hel del


på fotot: sen åkte killarna och vi banana boat, det var hur kul som helst
och jag flög av ett antal gånger haha


på fotot: sista natten innan vi var hemma så övernattade vi i skavsta på en
parkering, och några bestämde sig för att sova ute på en grus hög


på fotot: vi var på en koncentrations läger, det var riktigt jobbigt att se filmen
med hitler och gå i gas kammaren osv


på fotot: här var på örnnästet (vet ej hur det stavas men det var hitlers gömställe ungefär)
och där åt jag och agnes en pizza som gjorde båda oss på mycket bättre humör


på fotot: örnnästet, fyfaro vad högt uppe vi var


på fotot: agnes jag och erica


på fotot:


på fotot:


på fotot: erica, björn, jesper, kalle, bergholm, pontus, micke och jag

just nu orkar jag inte lägga upp några fler bilder men jag kanske lägger upp några fler senare

Kommentarer
Postat av: Anonym

va ni där själv ?

2009-08-19 @ 15:58:34
Postat av: elin stenbäck

inriktning hudvård och hälsa. jag känner att jag inte hör hemma vid att klippa och färga håret på folk, jag gillar att fixa naglar och sminka som man får göra på hantverk. jag gillar att göra frisyrer kommer nog inte gilla resten. vilken reservplats är du på? vill du komma in? det verkar bra, men många vill typ byta. <3

2009-08-26 @ 21:44:23
URL: http://elinstenback.blogg.se/
Postat av: elin stenbäck

får man säkert, känner bara att jag typ inte vill.<3

2009-08-27 @ 15:34:16
URL: http://elinstenback.blogg.se/
Postat av: E S T H - esth.blogg.se ♥

Hoppas du har haft en bra Torsdag

kram ifrån mig, http://esth.blogg.se

2009-08-27 @ 20:13:08
URL: http://esth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback