15/2

Hej igen!
Just nu gör jag inte så mycket, jag sitter bara framför datan, och blev nyss chockad för att jag kom på att min kompis Anna faktiskt fyller år på Tisdag, så det blir till att spara pengar nu (försöka i allafall), så vi tjejer kan göra något kul i helgen.
Jag vet inte riktigt hur det kommer gå att spara pengar, eftersom jag redan måste spara pengar, fast till London som jag ska till om två veckor, och där måste jag ju ha pengar, eftersom jag vill passa på att shoppa!
Men det löser sig nog, eller ja det får vi hoppas i allafall.

Jag kollade runt lite på internet och hittade en snygg tröja och en snygg klocka som jag skulle vilja ha, men det får vänta, för icke att jag tänker shoppa nu innan London.


på fotot: heidi klum t-shirt som finns i många olika färger


på fotot: rosa klocka som finns i flera olika färger.
Den är riktigt ful snygg, but i like it.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Klockan är riktigt charmig :) skulle inte vara fel och ha en sån på armen ;) puss

2009-02-15 @ 19:48:22
URL: http://tingeelings.blogg.se/
Postat av: sofie hagström

snygga , vilken sida :)?

2009-02-18 @ 18:05:47
Postat av: JOSEFIN HAMRIN

ska kolla upp det :)

2009-02-19 @ 00:01:52
URL: http://josefinhamrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback