17/2

Hej mina läsare!

Nu har jag precis vaknat, efter att ha somnat om i älsklings säng i några timmar.

Hela dagen idag så har jag vart på skol DM i fotboll, och nu undrar ni säkert hur det gick?
jo, vi förlorade första matchen mot lugnvik, jag stod i mål hela matchen, och det gör jag aldrig om igen!
Sen hade vi en match till som var mot myrviken, och då vann vi med 3-0, men tyvär gick vi inte vidare, så vi fick inte spela
någon fler match.
Så när vi hade spelat klart så åt vi lunch på skolan (wargen), sen gick vi ner till stan och tog bussen hem, när vi kom hem till älskling så var det egentligen planerat att jag skulle in på stan igen med Agnes, men jag var så trött.
Så nu har jag sovt bort ännu en solig dag, dumma mig!

Efter middag så ska jag hem till Anna och äta tårta, jag längtar.
GRATTIS TILL HENNE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback