2/2

Hej alla glada, jag kom precis hem.
Har vart på skolan hela dagen, och som vanligt har ingenting speciellt hänt, förutom att jag blev riktigt arg vid ett tillfälle och sen vart jag glad, och jag tänkte ta och berätta varför.

Jag vart skitarg först för att jag hade fått två sms från ett nummer som drar 15kr/sms, så alltså drog det 30kr från min mobil bara sådär, och det spelar ingen roll om man öppnar sms:en eller inte, för det drar fortfarande 15kr !
Jag fyllde på min mobil i helgen med 100 kr, så fick jag ju såklart ett sms igår också, så sammanlagt på två dagar har dom dragit 45 kr från min mobil.
Varför jag får dom där sms:en är för att jag sms:ade in till MTV för länge sen att jag ville vara med och tävla om en iphone tror jag det var, och inte tänkte jag på att det skulle kosta pengar .
Sen så avslutade jag den tjänsten (då skulle man skicka in STOP till nummret man fått sms:et ifrån), så jag gjorde det, och fick ett sms tillbaka där det stog "ditt nummer har tagits bort från databasen, du kommer inte få några fler sms", ja något liknande.
Sen går det några veckor, då får jag samma sms fast från ett annat nummer, och det här drar också 15 kr/sms, då kollar jag upp på internet hur man får bort det här, stop samma sak "skriv stop till det här nummret", och sen har jag inte fått några fler sms, förän idag, då fick jag också samma sms, fast från ett annat nummer.
Åh, jag blir så arg, jag har inte råd med det här, och så fort jag fyller på mobilen, så får jag samma sms, från ett annat nummer.

Och sen till den gladare nyheten, jag fick ett lite roligare sms att min väska har kommit idag, så förmodligen så ska jag gå och hämta ut den ikväll, hoppas jag kommer gilla den annars skickar jag nog tillbaka den.
Och en till glad nyhet, är att jag i allafall är på bättre humör nu, för jag köpte lite godis så jag kunde tröst äta över att jag bara har 20kr kvar på mobilen.


på fotot: fanta b'good fruktläsk, som är otroligt god för er som gillar sånt som
är sött i, sen tuggummi EXTRA, och laktris chocklad.

Kommentarer
Postat av: Emma

Så lite så, bara roligt att vara till hjälp! Du får lägga in mycket bilder när du kommer tillbaka så jag får känna mig ännu mera avundjsuk :) haha. Kram.

2009-02-02 @ 17:23:11
URL: http://emmag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback