3/2

Hej, här kommer ett sent inlägg från mig, förlåt ännu en gång.
Har haft nationella prov i Svenska på skolan idag, och självklart hann jag inte göra klart provet, så där missade jag några poäng, men vad kan jag göra åt det?
Efter skolan så gick jag på Ica för ett nytt försök att hämta ut min väska, och idag hade den i allafall kommit, som tur var!
Och jag är jätte nöjd faktiskt, jag älskar alla guld detaljer på den.
Efter jag hade hämtat ut min väska så åkte jag och Agnes in till stan, sen gick vi ner till Agnes och gjorde fika och kollade på top model, mysigt mysigt.
Vi var även inne på Kenzas blogg och vi fick oss ett gott skratt.
Vi kollade nämligen på en bild på hennes hund och en annan hund, och den andra hunden ser helt förskäckt ut, om ni inte har sett bilden, gå in på Kenzas blogg i såfall och kolla i kategorier och sen på hennes hund Armani, och sen kollar ni ganska långt ner så hittar ni säkert bilden, ni kommer skratta.


på fotot: fika hemma hos Agnes


på fotot: fika, mjölk latte och salami mackor


på fotot: söta Agnes och söta Morris

Kommentarer
Postat av: agnes

hihi sött :)

2009-02-03 @ 20:47:45
URL: http://agnessveajonasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback