4/2

Hej, idag har jag vart på skolan, och det har gått bra, har haft syslöjd, idrott och svenska.
Fast jag gjorde inte så mycket på svenskan eftersom jag somnade, men det var för vi bara satt och läste, och jag var så himla trött.
I allafall så är jag hemma hos mor nu, var nyss med älskling men han har åkt hem nu eftersom han ska på släkt midddag klockan sju, hoppas han och dom andra får det mysigt.
Jag pratar med Anna just nu, och jag har ingen aning om vad jag ska göra idag/ikväll, jag är bara allmänt trött, så har ju faktsikt lust att bara lägga mig ner i sängen och sova ett tag, men nej, sängen får vänta på mig till ikväll istället.

Jag lägger in något när jag vet mer om vad jag ska göra ikväll, så vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback