5/2

ojoj vad trött jag är just nu, om ni ville veta så har jag inte gjort något vettigt idag, bara vart på skolan.
Jag gjorde nationella idag ju, och det gick ju sisådär, vi får hoppas att det gick bra även fast jag inte fick med allt jag ville få med på min novell.
Efter skolan tog jag bussen med Agnes, och nu är jag hemma hos far min, lyssnar på musik och kollar bloggar, jag skulle kanske egentligen behöva plugga lite, men jag har ingen ork, gud vad jag har blivit lat, nej nu får jag ta och rycka upp mig!
För det är ju trots allt Fredag imorgon, och då ska jag på stan med mamma, sen blir det nog middag på stan med henne också, det ser jag fram emot.
Lägger in något mer sen, vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback