8/2

Godmorgon folket, idag är det söndag och det känns jätte trist.
Idag ska jag i allafall plugga, som jag nästan alltid gör på söndagar.

Var nyss inne på blondin bellas blogg, jag gick in på kategorier och hittade en kategori som var döpt till Gotland - 07.
Jag gick in och kollade där och hittade en massa bilder från Kallis på Gotland, och jag vart så avis.
Jag blev inte avis för att hon och alla andra troligtvis blev dränkta i skumpa varje dag, utan bara för att det är så jävla fint där!
Det är precis som utomlands, och sen är det hur mycket folk som helst där på sommarn.
Jag har själv vart på gotland flera gånger, sist jag var där var - 06, och jag tycker att det är jätte fint där, fast då var jag ju såklart inte på kallis, eftersom jag var för liten för det, vilket jag är nu också.

Min pappa jobbade på kallis - 07.
Och han säger att det är helt sjukt där, folk är som galna, dom lever bara livet, och det är ju det bästa man kan göra.
Jag har i allafall bestämmt mig för att jag ska åka dit så fort jag får chansen, vi får hoppas på att pappa ska dit och jobba igen så kanske man kan haka på.
Men jag tänker inte åka dit själv, utan då åker vi ett tjejgäng tycker jag, men det blir nog om något år när man har åldern inne, men det är ju något att se fram emot?


på fotot: en strand brevid kallis


på fotot: kallis


på fotot: folk på kallis


på fotot: ännu mer folk på kallis


på fotot: ja vad ska man säga? dom som har mycket pengar sprutar heldre
skumpan över massa folk istället för att dricka den, snacka om att kasta
pengar i sjön, men så är livet på kallis


på fotot: skumpa krig

Kommentarer
Postat av: josefinnilsson

josefin &josefin on gotland !

höh

2009-02-08 @ 21:37:57
URL: http://jjosefinnilsson.blogg.se/
Postat av: JOSEFIN HAMRIN

haha klart som fan :)

2009-02-08 @ 23:03:05
URL: http://josefinhamrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback