Alla hjärtans dag

hej!

Idag är det ju faktiskt alla ♥ dag, jag har än så länge inte gjort något speciellt, bara myst lite med min älskling.
Vi ska snart äta middag, och sen ska vi nog på bio, det ska bli jätte mysigt, vet dock inte än vilken film vi ska se än.
Igår så fick jag en tidig alla ♥ dag present av Mamma, eftersom jag sov hos min pojkvän inatt!
Av mamma så fick jag en söt liten rosa ask, och där i låg det fyra nagellack i olika färger, dom var jätte fina.
Tack så mycket mammsen.

Nu ska jag nog göra mig i ordning och sen ska jag och älskling äta middag tror jag!
Vi hörs sen, ha en bra alla ♥ dag


på fotot: min alla ♥ dag present som jag fick av mamma
nagellack 1: ett mörk lila
nagellack 2: ett barbie rosa
nagellack 3: ett mörkare rosa
nagellack 4: ett rött med glitter i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback