Armband

Hej igen, nu är det så att jag är klar med ett armband, det vart väl helt okej, inte direkt något speciellt.
Jag hinner inte göra några fler just nu eftersom jag ska äta, och sen ska jag faktiskt följa med min lillasyster på ridskolan igen.
Jag tror jag tar med mig kameran så kan jag ta lite kort på hästarna.
Det är ju faktiskt så att jag har gått på samma ridskola som min lillasyster när jag var mindre, jag red i sex år, och vissa av dom hästarna som jag red på finns fortfarande kvar.
Efter ridskolan tror jag att jag ska hem till älskling, det får vi se, kanske lägger in något mer nu innan ridskolan, annars hörs vi såklart senare.


på fotot: mitt armband (väldigt dålig kvalite på bilden)


på fotot: armbandet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback