Bad

Nu är jag tillbaka!

Jag tog ett skönt bad med badskum, badbomb och badsalt, och riktigt varmt vatten, det var härligt att koppla av lite, fast det var dock inte lika härligt som när jag badade då jag hade gjort smoothie och tänt ljus i badrummet, men fick bli ett litet snabb bad eftersom klockan var ganska mycket.

Ja, imorgon så börjar jag egentligen inte förän klockan nio, men som jag sa så måste jag gå med min lillasyster till skolan, och hon börjar klockan åtta, så det blir ingen sov morgon för mig tyvär.
Och för inte som vet så har jag längdskidor hela dagen imorgon, från klockan nio till två tror jag det var.
Vi ska få testa på skidskytte och annat, får väl se hur det blir, men det är faktiskt ganska kul med skidskytte, men jag fattar fortfarande inte vad vi ska göra, åka längdskidor i 5 timmar?
aja, det visar sig imorgon!

Nu ska jag krypa ner i sängen med min nalle, som är hälften så lång som mig.
Vi hörs imorgon, godnight, sweet dreams ♥


på fotot: den bästa hårinpackningen och det bästa balsamet från Björn Axen
 

på fotot: bad salt och bad bomber


på fotot: hittade ett badskum som antagligen är min lillasysters, men jag
kunde inte låta bli att ta lite, för den luktade så gott.
och visst var det en fin flaska?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback