Bulan

Föresten, jag glömde bort att berätta en sak!

Idag så hade vi inne idrott, och då spelade vi bränn - boll, och då inträffade en olycka.
Ni vet ju hur bränn - boll går till, right? i allafall, så hade vi två plintar som man skulle över också när man sprang.
Och då inträffade olyckan, Agnes skulle hoppa över plinten, så fastnade hon med foten i plinten, och föll pladask på golvet, med huvudet före!
Och seg som jag är så märkte jag inte vad som hade hänt förän alla kollade bak, och då vände jag mig om, så såg jag hon ligga där, jag fick panik och sprang fram till henne, och jag vart så rädd, jag trodde att hon hade svimmat.

I allafall, nu har Agnes en jätte fin bula i pannan, och en liten "bula", eller vad man ska kalla det, på hakan också.
Hon har än så länge inte fått någon fläsk läpp i allafall, som hon trodde hon skulle få!

Skön kommentar från Agnes när hon låg på madrassen och vilade sig efter hon hade gjort illa sig!
- BOTOX, HAHA!
(gratis botox, om hennes läppar hade svullnat upp)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback