Dagens inköp

Hej på er!

Jag åkte aldrig till Micke eftersom jag kom på att jag inte behöver hämta min laptop eftersom jag ska ändå till honom ikväll, så snart åker jag till pappa istället, sen kommer Agnes och då ska vi sätta igång!
Vi ska som sagt färga håret, och sen ska Agnes fixa mina nagar (ska sätta på lösnaglar igen) om vi hinner det vill säga, eftersom det tar ett tag.

Idag på stan så köpte jag det här i allafall:


1. Redbull - det kom några på stan och delade ut redbull, så den fick jag gratis!
2. Lite godis - ja, jag äter sött varje dag nästan, men jag kan skylla på att
det var Agnes fel, för hon skulle köpa plock godis, och jag kunde inte stå emot
att köpa jag heller.
3. Mascara - äntligen en ny!
4. Armband - som är mycket snyggt och var mycket billigt
5. Hårfärg - som ska användas ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback