Fika och tv

Hej!

Nu är jag hemma igen, efter att ha åkt ett sväng till min älskade, jag ska ju inte sova hos honom inatt för jag måste gå med min lillasyster till skolan imorgon, så inatt måste jag sova utan honom, i hate to do that.

I allafall, när jag kom hem till älskling så låg vi och bråkade på skojj, men självklart är jag svagast så det passar han på att utnyttja, han drog ner mig på golvet, höll fast mina armar och sen gjorde han pick nick döden på mig.
(ni vet när man pickar med fingrarna på bröstet, jag hatar det, det kittlas så mycket!)

Nu är jag hemma och har nyss fikat chai te och kollat på Mtv, och nu snart så ska jag ta ett riktigt skönt bad, sen blir det läggdags. Det kommer ett till inlägg sen!


Vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar bilden!:)

2009-02-20 @ 13:42:35
Postat av: JOSEFIN HAMRIN

vad bra att du gillar den :)

2009-02-20 @ 14:35:41
URL: http://josefinhamrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback