Fika time

I'm back home!

Yes, i am.
Vi har vart på Karibu och fikat, och det var hur mysigt som helst, vi mumsade gott fika och pratade en hel del!
Det kom även fram en tjej i 23 års åldern som minglade runt där, ja hon jobbade där!
Men hon minglade runt där och var sociala med folk, hon kom till vårat bord och frågade om hon fick sätta sig, och vi hade inget val så då sa vi att hon kunde sitta med oss!

Först så tänkte jag men åh, sätt dig inte här, vad är det här för konstig människa?
Men sen efter att ha pratat med henne ett tag så tyckte jag bara att det var kul, hon var så social och lyssnade på en hela tiden, det tråkiga var bara att det var jätte svårt att höra vad hon sa, hon pratade så snabbt och otydligt.
Men här har ni ett bra bevis på att man inte ska dömma människor bara sådär, utan låta dom få bjuda på sig själva först, sen kan man dömma bäst man vill, men man ska alltid ge människor en chans!

Här kommer lite bilder, as always!
Förlåt för att bilderna är så mörka och dåliga, men jag vågade inte ta med blixt, då har jag stört alla där.


på fotot: mitt fika


på fotot: min Agnes


på fotot: Hedda och Julia, Heddas kill kompis Markus var med också
men jag har inget kort på honom


på fotot: menyn, ett bevis på att man bestämmer priset själv, om ni
kollar längst upp i högra hörnet så står det pris där, och nedanför
så står det: Du bestämmer!

Kommentarer
Postat av: agnes

heheh bakom gamla teatern :P <3

2009-03-01 @ 11:34:57
URL: http://agnessveajonasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback