Godmorgon

Hej bloggen!

Nu är jag uppe efter att ha tagit en lång sovmorgon, det behövde jag verkligen, ni ska bara veta hur trött jag var igår kväll.
Igår när jag och Agnes drog ut så drog vi först till en kill kompis, och där hann vi inte göra så mycket, förutom att jag och Agnes kollade på ett youtube klipp och skrattade som bara den, sen kom en viss Dennis och drog ut kontakten till datan .... Glädje dödare!

Sen gick jag, Agnes och fem till, till Caroline, som är Annas och Agnes kompis, där spelade vi kort bland annat, och pratade, vi drog hem ganska sent, vi kom väl hem någon runt halv två, så ni kan ju förstå varför jag var så trött.
Jag tog knappt några bilder från kvällen, men här kommer några som jag tog i allafall.
Föresten, så det är tre personer som inte jag fick några kort på under kvällen, men men ....


på fotot: min älskling, och Dennis vid tv:n, hemma hos Caroline


på fotot: Rasmus


på fotot: min Agnes, också hemma hos Caroline


på fotot: Caroline's pizza som jag och Agnes åt av sen, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback