Godnatt

Hej allihopa, nu är jag hemma hos mamma igen efter en promenad från älskling, och nu ska jag faktiskt gå och lägga mig!
Jag hinner nog inte göra några smycken, för klockan är så mycket, så det får bli imorgon istället, och föresten så skulle jag ju ändra designen på min blogg som jag har sagt två gånger, men jag funderar fortfarande på hur den ska se ut, men det dyker nog upp en ny design snart.

Imorgon har jag inga planer överhuvudtaget, förutom att jag ska gå med min lillasyster till skolan, och sen efter skolan kanske jag ska plugga.
Sen får vi se!
Jag har inte så mycket mer att berätta nu ikväll, utan vi hörs imorgon istället.
För nu ska jag och min söta katt sixten sova.
sweet dreams, see you tomorrow ♥


på fotot: min mys katt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback