Godnatt

Hej eller goddag eftersom klockan är över tolv!

Nu tänker jag inte sitta uppe en sekund till, klockan har blivit alldeles för mycket, och jag borde absout inte sitta uppe nu egentligen, men sånt här händer, mamma får aldrig mer städa på mitt rum igen i allafall, för då vill jag bara vara uppe längre för jag trivs så mycket när det är städat.

Nu ska jag bara smörja på lite brun utan sol och måla naglarna, sen går jag och lägger mig, och föresten, det vart ingen matte läxa för mig idag, ooops! får väl skylla på mamma, det är faktiskt så att hon ska upp sex imorgon och jobba så hon skulle gå och lägga sig och orkade därför inte hjälpa mig, och hur smart är jag? ja, jag klarar i allafall inte göra en hel matte läxa utan hjälp ....


Bilden talar för sig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback