Godnatt

Nej nu människor så blir det duschen, sen sängen för mig .... eftersom det är skola imorgon igen, suck!
Fast vi har i försej kort dag imorgon, vilket är super skönt, och på Fredag är det ju lov, jag borde ju vara pepp och glad nu när det är så nära tills lovet?

Om jag hinner så ska jag hem imorgon lite snabbt och hämta några kläder som jag skulle vilja sy om lite på syslöjden imorgon, jag skulle vilja sy på saker som spets, rosetter, märken, ja allt möjlig, bara piffa till dom lite!
men det är bara om jag hinner, men i såfall så kommer det före och efter bilder sen imorgon om jag som sagt hinner hämta några kläder innan skolan, eftersom jag börjar åtta så vet jag inte om jag kommer hinna.

Men nu: duschen!
Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback