Godnatt på er

Nej nu måste jag lägga ifrån min datan igen, och faktiskt göra mig i ordning för att sova, eftersom det är skola imorgon, och alla skolor utom min ska ju få ha sov morgon hela tiden, yes life is unfair!

Imorgon på skolan ska jag föresten laga en "kompis middag" som det heter, och jag hoppas den blir bra, om jag kommer ihåg så tar jag kort på maten också.


puss godnatt.
Och ja, jag är inte alltid så nöjd med mig själv, men två saker är
jag tamefan nöjd över, och det är mina läppar och mitt leende,
och det står jag för!
Och är man nöjd över något så ska man få visa upp det
bäst man vill, visa upp det ni är nöjda med, skit i vad andra tycker!
(huvudsaken är att man visar upp det man är nöjd med på ett bra sätt,
jag menar när det gäller bröst kanske man inte behöver stå och pusha
på en bild och sen lägga upp på bilddagboken, för det klassas oftast som billigt.
Och jag menar, mina läppar ser ju alla ändå hela tiden, men att lägga ut
på sina bröst är en annan sak, för det är inte normalt att man går inte runt och visar brösten hela tiden!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hade inte bangat!

2010-12-12 @ 01:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback