Godnatt

Nej nu människor så måste jag gå och lägga mig, det är ju skola imorgon, vilket faktiskt känns väldigt segt.
Men som tur är så har jag sovmorgon till klockan nio.
Imorgon hoppas jag att min väska har kommit, för nu orkar jag inte vänta längre. Beställde väskan för mindre än två veckor veckor sen, men då hade jag tydligen inte besällt den, så då beställde jag den igen i Torsdags, så jag tror den har kommit imorgon.
Efter skolan har jag inga planer, kanske tar en sväg på stan om någon vill göra mig sällskap, eftersom det är ganska mycket rea.
Annars blir det nog plugg, eller något annat.
Det får ni veta imorgon! hoppas ni sover gott, det ska i allafall jag göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback