Hårfärgning

Hej!

Idag är det Torsdag och jag kom precis hem till min pojkvän Micke, vi sitter och kollar på made på MTV nu, och vi ska alldeles strax fika.

Ikväll så ska jag nog till PC (en gymnasie skola) och kolla på när Sara Träskvik sjunger, det tror jag blir jätte roligt! jag hoppas att jag kan följa med, eftersom vi har NO prov imorgon så borde jag egentligen träna på det, men vi får se!

Igår så vart det inga fler inlägg eftersom jag och Agnes färgade håret så länge, Agnes gick hem runt klockan tio, och jag var klar någon gång vid elva.
Resultatet på Agnes tycker jag vart bra, vi fick bort hennes mörka utväxt.
På mig vart det mindre bra, jag ville ju få bort mitt mörka under hår, men eftersom det var ganska mörkt så blev det inte som jag ville ha det, men det får duga så länge!


på fotot: min och Agnes hårfärg


på fotot: Agnes såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback