Hårtips

Klockan är mycket, men inte klagar jag för det, jag älskar att sitta uppe länge, speciellt när mitt rum är städat, och när jag känner mig så fräsh, det känns som jag skulle kunna sitta uppe hela natten, lyssna på rix fm och blogga, det låter inte så fel om ni frågar mig i allafall.

Här kommer ett hårtips från mig!
Men först en bild, så ni förstår vad det är jag ska skriva om.



nummer ett: Ocean Sprizz (strong control)
Det är en spray som gör att håret blir nästan lite strävt, som håret blir efter
du har badat i salvatten, det gör så man får en så kallad, beach look, om ni förstår mig.
Jag tycker även att sprayen är bra för man får en hel del volym av den, men bara om du
sprayar i den, och sen fönar du håret, så helst ska håret vara lite fuktigt, sen sprayar du
i den, och fönar det, och sen har du beach, knullruffs looken, det kan vara riktigt snyggt.
tips:
Efter du har sprayat i den i håret, ruffsa då till det lite åt alla håll om du vill ha mer ruffs,
spraya sedan med hårspray så håller det sig.

nummer två: Designer Spray (extra strong control)
Den här har jag inte använt mig så mycket av, men den luktar riktigt gott, och den kan användas
till det mesta, till att få upp mer volym, eller ge mer stöd åt volymen i håret, ja den är i allafall
jättebra, och ännu bättre är det som sagt att man kan använda den till det mesta, den fungerar
nästan som en hårspray kan man säga, fast ännu bättre.
Den här produkten är bäst att spraya på torrt hår!

nummer tre: Touch and Feel (strong control)
Här är också en spray som luktar gott, vilket jag tycker är ett plus, jag älskar hårproukter som
är bra, och luktar gott!
Det här är i allafall en spray som skapar struktur och ger glans till håret, den skyddar även håret
mot värme vid föning vilket är bra.
tips:
Om du vill skapa struktur i håret så ska du spraya den på torrt hår, och om du vill ha mer rörelse i
ditt hår så ska du spraya på fuktigt hår och sen låta det torka.

kommentar från mig:
Jag älskar alla tre produkterna, det tråkiga är bara att dom inte kommer till användning så ofta
eftersom jag inte hinner med att använda en massa produkter innan skolan,
och på helger så brukar jag oftast inte vara hemma.
Men dom är i allafall jätte bra allihopa, fast jag är nog mest fast vid sprayen nummer ett,
alltså den som gör att man får en beach look!
En sak som jag tycker är jättebra med dom här produkterna också är att det är Multi Protect Formula i dom, vilket menas:
Att dom stärker och skyddar håret, med pro vitamin B5 och UV filter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback