Hemma

Tjenixen!

Nu är jag hemma från skolan igen, fast vi slutade för ganska länge sen, men jag och älskling var kvar på skolan ett litet tag för vi skulle spela poker!
Nu ska jag packa ihop lite kläder och sen ska jag och älskling åka hem till honom, ikväll ska jag föresten följa med min lillasyster på ridskola!

Fick en chock på skolan när jag kollade i min allmanacka och såg att jag hade skrivit att jag ska pierca naveln på Fredag, det var jag inte alls beredd på, men det var mer än en månad sen jag bokade tid så det är inte så konstigt att jag hade glömt bort det, men äntligen ska jag få pierca naveln och dölja min fula navel med ett fint smycke istället.

Jag kan inte skriva så mycket mer nu eftersom jag vi ska åka snart, men ha det bra så länge, och glöm inte bort att det är fet Tisdag idag, vilket är = SEMLOR! ♥


på fotot: jag, jag och älskling hade lite kul när vi kom hem, vi märkte
att det gick och spegla sig i bilrutan så vi började tönta oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback