Hemma hos älskling

Hej nu är jag hemma hos älskling igen, nu vet ju inte ni vad jag har gjort dom här timmarna men jag tänkte ta och berätta det.
Efter middagen som kom mamma och hämtade upp mig, hon skulle skjutsa mig hem till pappa (som bor i stan) och där skulle jag packa ihop mina saker (eftersom jag ska bo hos mamma i två veckor nu), och sen efter det så skjutsade hon hem mig till mamma.
Hemma hos mamma så fick jag något jävla ryck, eftersom jag slängde ut alla kläder ut ur byrån, och ur garderoben, sen började vika ihop allt, eftersom allt låg i en hög innan.
Efter att jag hade vart duktig och vikt ihop allt, så tog jag bussen till älskling igen, och nu sitter jag här och har precis pluggat matte, skönt att ha det gjort.
Och jag ska hoppa in i duschen!

Föresten så tog jag ut några av mina sjalar också och vek ihop dom eftersom dom bara låg inknölade i en låda, och då öppnade jag för en gångs skull ögonen och såg att jag hade en jädrans massa sjalar, jag räknade dom och kom upp i 21 stycken, och det värsta är att jag har fler också.


på fotot: 21 sjalar

Kommentarer
Postat av: josefinnilsson

du är ju tokig!

2009-02-10 @ 18:26:33
URL: http://jjosefinnilsson.blogg.se/
Postat av: JOSEFIN HAMRIN

vadårå? för mycket sjalar eller? ;)

2009-02-10 @ 20:13:14
URL: http://josefinhamrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback