Hemma hos Micke

Hej på er!

har eran skoldag varit bra? det har i allafall min, den har vart ganska lugn.
Nu har jag precis kommit hem efter att ha åkt längdskidor på idrotten, det gick väl bra, förutom att jag vart så arg, för att skidorna som jag lånade var så grymt dåliga, och det är tråkigt att åka längdskidor om dom är dåliga.

Nu ska jag och älskling ta och fika lite, sen ska jag hem till mor min, för där ska jag hämta mitt löshår som förmodligen har kommit idag, jag hoppas det i allafall.
Jag skulle egnetligen in på stan idag, men det får bli på Onsdag istället eftersom jag inte har någon ork idag.

Men vi hörs senare, och har mitt löshår kommit, så kommer det antagligen lite bilder senare också!
puss så länge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback