Hemma igen

Hej!

Åh, nu är jag hemma igen, och klockan är väldigt mycket, igen.
Jag har i allafall haft det jätte mysigt, jag och micke åt ju på resturang, och pussades en hel del, sen gick vi på bio, vi såg seven pounds!
Åh, gud vilken bra film säger jag bara, men det var skit lite folk som var på den, och jag fattar inte varför?
filmen var ju helt fantastisk, man blev rörd som bara den.
Självklart så vart det en massa tårar också under filmen!
Nej men jag säger bara det, en helt klart rekommenderad film, men var beredd, för det är svårt att hålla tillbaka tårarna.
Jag vet att den här filmen kanske verkar skit tråkig, det trodde helt ärligt jag också, men det var den inte, jag måste se den igen i allafall.
Filmen får helt klart:
♥♥♥♥♥
fem hjärtan av mig, för den här filmen nuddade hjärtat, i allafall mitt.

Och efter filmen så började jag tänka på en sak, alltså i filmen så är det en tjej som har hjärtproblem, och hon är ganska ung, och hon berättar om hur mycket saker hon vill göra innan hon dör.
Då började jag tänka på en sak, att man ska ta alla tillfällen man får i akt!
Alltså kanske inte farliga saker, men allt annat som kanske man inte vågar, man ska göra det, man ska testa på saker, för man lever bara en gång, och det är inte säkert att man får samma möjlighet att göra en sak, flera gånger i livet?
så lev livet, ta alla tillfällen ni får i akt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback