Hemma igen

Hallå nattugglor!

Det blir ett sent inlägg, men ni som fortfarande är vakna har ju i allafall någonting att läsa, men gå inte och lägg er för sent, gör inte som mig, alltså var inte uppe länge, för det är inge bra, men det är jag riktigt duktig på.

Jag åkte ju som sagt in till stan med Anna, för att vi skulle fika!
Inne i stan träffade vi även Agnes och Elin, som var påväg till Wendelas som är en dans studio, ja dom skulle alltså ha dans!
Efter det så gick jag och Anna och fikade, och ja det blev subway, det finns tyvär inget annat som är öppet, i allafall inte något mysigt fik, vilket jag tycker är tråkigt, för subway är inte direkt så mysigt.

Vi fikade i allafall, och pratade en hel del, samtalsämnet ikväll mellan oss var nog mest om sex, ganska kul faktiskt, vi skrattade en hel del kan jag lova!
Ja, samtälsämnet var även alkohol också, lite av min och anna's sa konversation:

- Jag ångrar ingenting i mitt liv, alltså visst att jag har vart stökig och så, och mådde riktigt dåligt ....men jag ångrar ändå ingenting! för jag menar, man lever ju bara en gång? (sa jag)
- Ja precis, jag menar menar tänk dom som sitter inne och kollar på let's dance varje helg, när man istället kan supa? (sa Anna)

Jo lite ironiska var vi väl också, vi menade inte allt vi sa .... eller jo kanske, men vi menar inte att man ska gå ut och supa, där var Anna ironisk, hon menar att man kan väl häldre gå ut och göra något kul (det kan vara, kolla på bio, gå och bowla, ha spa kväll, ja you name it) ni förstår, istället för att bara sitta hemma absolut varje kväll och vänta på bättre tider, klart att man kan kolla på let's dance, det är programmet är skit bra, men jag menar man kanske inte behöver göra det varje helg, och man kanske inte behöver umgås med familjen varje helg heller!
jag menar egentligen, man lever ju faktiskt bara en gång, och då ska man väl ha kul och skratta mycket?

Nu ska jag bjuda på lite bilder från fikat idag!


på fotot: Anna på subway, tyvär så vägrade bilden att vända sig rakt


på fotot: Anna fika som bestod av te och kaka


på fotot: jag, glad


på fotot: mitt tjockis fika som bestod av tre kakor och vatten,
ja klaga inte, jag drack åtminstonde upp en stor mugg med vatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback