Hemma igen

Hej!

Nu är jag hemma igen, efter att ha åkt hem till mor min och hämtat fotbolls kläder till imorgon, eftersom vi som sagt har fotbolls DM imorgon.
Efter jag hade hämtat fotbolls kläder så åkte jag och min älskade och träffade Dennis, för han skulle låna min pojkväns skidhjälm, sen åkte vi hem.
Och för ett litet tag sen så pratade jag med Anna (som fyller år imorgon), grattis till henne ♥

Nu ska jag bara läsa mitt nya nummer av cosmopolitan, som jag fick idag, och sen ska jag nog hoppa in i duschen, och sen sova.


på fotot: cosmopolitan, och godis (jaja, jag vet att jag köper godis
alldeles för ofta, men det blir så när man har en pojkvän som älskar
snask, och som bjuder på allt)


på fotot: min dator, godis, mobilen och tidning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback