Hemma nu

HejHej!

Nu är jag äntligen hemma, som jag sa så åkte jag in på stan direkt efter skolan, och det var därför jag inte har kunnat uppdatera något!

I allafall så åkte jag in på stan efter skolan med Agnes, vi träffade Anna och sen gick vi på stan och kollade runt, anna hämtade ut någon påse med något, och jag tänkte ju köpa det där armbandet jag kollade på för två dagar sen, men det vart tyvär inte att jag köpte det, för jag tyckte det kändes ovärt att betala 100kr för ett vanligt armband.
Men jag fick med mig något annat hem i allafall, en tröja, en tajt svart tröja med korta armar från bikbok!
Den var snygg, och den funkar bra att både ha till vardags och lite festligare tillfällen, så jag är absolut nöjd.

Just ja, jag piercade ju naveln också. Anna och Agnes var med, och jag höll Anna i handen!
Jag säger bara en sak, det gjorde ont som fasen! jag har ju haft hål i naveln förut, när jag var mindre, ja jag piercade mig även fast jag inte fick .... i allafall, då gjorde det inte alls såhär ont, men varför det gjorde ondare den här gången var just för att jag har haft hål där förut.
Jag är i allafall hejnöjd med piercingen, och äntligen har jag något som kan täcka min stygga navel!

Nu väntar jag bara på att mamma ska komma hem, jag är barnvakt åt mina småsyskon just nu, och dom ligger och kollar på film, som tur är, annars kan det vara ett jädrans liv på dom!
När mamma kommer hem så blir det mat, vi ska äta lax, love it.
Jag hör av min senare, här kommer några få bilder från idag ♥


på fotot: Jag


på fotot: Min Agnes


på fotot: Tröjan från bikbok

Kommentarer
Postat av: agnes

din agnes, min josefin <3

2009-02-28 @ 01:19:50
URL: http://agnessveajonasson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej, vart tog du hål i naveln? =)

2009-03-02 @ 15:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback