Huvudvärk

Hej, här sitter jag med världens huvudvärk och ont i ögonen har jag också, kanske kan det bero på att jag sitter vid min dator för mycket, nej vi får hoppas att det inte är därför, men jag tror att det kan vara för att jag har sovt för lite, eller för att jag är påväg att bli sjuk.
I allafall, snart ska jag ta bussen för jag ska träffa min mamma, för vi ska gå och hämta ut väskan som kom idag, sen får vi se vad jag gör efter det, jag kanske åker och lämnar Annas tröja, eller åker tillbaka till älskling, men det får ni veta sen.
Nu har jag i allafall stoppat i mig två alvedon så jag hoppas att min huvudvärk är över så snart som möjligt, och medans jag väntar på det så tänkte jag att jag skulle lägga upp lite bilder som jag tog alldeles nyss!


på fotot: jag inrullad i en filt


på fotot: ett stort glas vatten och två alvedon


på fotot: jag igen, heter man Josefin så kan det även sluta att man
fjantar lite med sina alvedon också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback