I'm Back

Tillbaka igen!

Nu har jag duschat och gjort mig i ordning lite grann, och snackat med Agnes och Anna på msn.
Jag har ingen aning om vad jag ska göra just nu, men jag lär ju bli kvar framför datan ett litet tag till.

Kvällens planer blir troligtvis att jag Agnes kanske Anna, Hedda, Juiia och Sandra drar in till stan och fikar på det super billiga fiket karibu som det heter, det är ett fik där man väljer själv om man vill betala för fikat, du kan betala en krona och så får du tillexempel kladdkaka och saft, du bestämmer själv vad du vill fika och hur mycket du vill betala!
Det är bra att det är så billigt, i allafall för min del eftersom jag ska till London på Måndag och måste därför spara pengar tills dess!
FIket är också väldigt bra eftersom det har öppet på kvällen, jag tror det är det ända billiga och mysiga fiket här som har öppet sent på kvällen.

Efter vi har fikat på karibu så får vi se vad som händer, men något hittar vi på i allafall, men det får inte bli så sent ikväll eftersom jag och Agnes kanske ska ha spa kväll imorgon, och så måste jag packa till London imorgon också, sen måste jag Agnes komma i säng i tid, vilket vi inte kommer lyckas så bra med!

Här kommer en bild på min piercing som jag tog igår, det var meningen att jag Agnes eller Anna skulle ta kort medans jag piercade mig, men det gick så snabbt så det var ingen mening!
Men såhär ser den ut i allafall:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback