Inköp

Har precis vart på ridskola med min lillasyster, hjälpte henne lite grann, för hon är lite för liten så hon kan inte göra allt själv.
I allafall så idag efter jag hade vart hos Agnes så gick vi upp en snabbis på stan också, och då gick vi på KICKS, och då tänkte jag att skulle testa sånna här "tippar" som man har på naglarna, så jag köpte ett packet med sånna för 150 kr, sen köpte jag även hårspännen för 20 kr, och ett rosa nagellack för 25 kr, det var dagens inköp.
Paket med tipparna var ganska dyrt enligt mig i allafall, men jag tror dom räcker länge, och någon gång måste man få lyxa till vardagen lite.
Tänkte lägga bilder på min nya väska och på mina inköp, enjoy.


på fotot: min nya väska från Friis and company


på fotot: min väska


på fotot: gele kit, med tippar, rosa nagellack och hårspännen
pris: ca 200 för allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback