Sminket

Märkte nu också att jag fick ännu mer smink än det jag skrev upp på det tidigare inlägget, så här kommer en bild på allt smink som jag fick av Agnes ikväll!


på fotot: här är allt smink jag fick
fyra prover på en Ideal finish foundation
en dubbel foundation från Max factor
en foundation från Rimmel
en foundation från Maybelline
en rouge från Nivea
en rosa ögonskugga från Isadora
ögonbryns penna
ögonbryns/ögonfrans borste
rosa läppglans från H&M
mina älsklings läppglans från L'oreal

Ja, det var en hel del smink faktiskt, så nu behöver jag inte köpa nytt på ett tag, vad skönt.
Då sparar jag pengar, och det behöver jag, eftersom jag ska till London om några veckor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback