Lips

Idag fick jag till en jättefin färg på mina läppar, dom såg nästan barbie aktiga ut.

Och för att få mina läppar såhär fina så använde jag såklart mina nya läppglans som jag fick av Agnes igår!
Jag tycker det är snyggt när man har något på läpparna med lite färg i, inte bara ett vanligt läppbalsam, eller det är klart att det är bättre att man använder det, för det är bättre för läpparna, men det är snyggt att piffa till läpparna lite ibland
(fast jag gör det ganska ofta, eftersom jag älskar alla sorts saker för läpparna)

Och snälla, snälla, foundation på läpparna, eller (för mycket) idomin, det är tyvär inte snyggt, det går fetbort.
Foundation torkar ut läpparna jätte mycket, och dessutom ser du ut som ett lik om har foundation i ansiktet, och samma färg på läpparna.
Men idomin är ju såklart skitbra, men då är det bättre att använda det för att det är bra, inte för att man tror att det är snyggt med jätte mycket vit salva på läpparna.



på fotot: mina läppar

Kommentarer
Postat av: lisa

är det barbieläppar du vill ha?:)

2009-02-13 @ 19:14:34
Postat av: Johanna

sjukt vad fina dom blev, själv använder jag ljusrosa läppbalsam från isadora, blir inte lika fint som det där men ett tipps ifall du gillar ljusrosa på läpparna och inte vill att dem ska bli torra :)

2009-02-16 @ 17:30:21
URL: http://johannaeldh.blogg.se/
Postat av: JOSEFIN HAMRIN

tack så mycket :) tack för tipset också!

2009-02-16 @ 18:21:36
URL: http://josefinhamrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback