London

Hej just nu sitter jag och chattar med Agnes och kollar runt på hemsidor, Agnes länkade en hemsida till mig som är från London, eftersom vi ska till London på sportlovet så passar vi på redan nu och kolla in vad vi ska handla, för vi längtar så mycket.
Och man blir helt galen, allt är ju så otroligt snyggt! det tråkiga är bara att priset på vissa saker är mindre bra, men jag tycker ändå det verkar som att det är ett bra pris för sakerna, för jag tror inte att det är dålig kvalite på sakerna dom säljer.



Jag är nog rädd att Agnes har rätt med det hon skriver, men det gäller att inte bränna för mycket pengar, men tyvär är jag ju inte så rik att jag kan köpa allt jag vill ha, men lite saker kommer jag nog ha med mig hem. Det dåliga är bara att jag får ha max 10kg med mig hem, undra hur mycket övervikt det kommer bli för min del?

Kommentarer
Postat av: agnes

hahaha, fan vad rolig du är som la ut det haha :D <3

2009-02-01 @ 20:27:39
URL: http://agnessveajonasson.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh! London, fyfan. Var där i somras och det är helt underbart där, folket, affärerna, ja allt. Alla är så otroligt trevliga och hjälpsamma. Jag måste säga att jag är "lite" smått avundsjuk på dig som snart ska åka. En favoritstad helt klart. Några affärer jag kanske ska passa på att tipsa om, newlook! Oj, sök på google så får du en liten förhandstitt genom att kika på deras hemsida. Dom har otroligt snygga kläder, och dom är inte alls dyra, primark är också bra och väldigt billigt, båda ligger på oxford street, H&M priser ungefär. När åker ni? Hoppas ni får en supertrevlig och händelserik resa. Kram.

2009-02-01 @ 21:22:38
URL: http://emmag.blogg.se/
Postat av: JOSEFIN HAMRIN

Gud vad bra, jag längtar sjukt mycket, har ju aldrig vart i London heller, men har hört att det är suveränt.

Tack så jätte mycket för tipsen, det behövs verkligen! Ja primark har min kompis som jag ska åka med vart och shoppat en hel del, så dit ska vi i allafall i första hand. Vi åker om ca 4 veckor. Tack så mycket, det kommer det nog bli :D

2009-02-01 @ 22:04:55
URL: http://josefinhamrin.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag förstår att du längar, jag längtar lite med dig haha, så lite så! Jaha hon har varit där, då vet hon ju iallafall lite granna om staden. Åh fyra veckor går ju super fort. Gud vad roligt för er. Nu ska jag försöka tipsa lite. Ett måste är verkligen starbucks, du anar inte. Det godaste, kaffet, chokladen, latten har dom där. Helt underbar. Jättetrevlig personal. En restaurang som man kan gå till första dagen när man är lite trött efter resan är "pizza hut" gud, helt underbart. Det finns alla möjliga rätter, svingott. Sedan också kinesika restauranger, mums. Att gå på bio i London är också en urcool upplevelse, där sitter man som vid ett bord medans med tittar på film och kan fika samtidigt. Lite mysigt :) Egentligen så spelar det nog ingen roll vart ni rör er för runt varje kvarter hittar man en ny favoritaffär, och folket är helt galet glada hela tiden och tar sig verkligen tid för att hjälpa till hela tiden. Picadilly curcus måste ni också till, hur coolt som helst verkligen. Twin tower och såklart världens störta parisehjul London Eye, där snackar man upplevelse. 135 meter över marken och det är utsikt över hela London. Sedan madame taussue är också hur kul som helst, dock rätt dyrt, men det är det värt. Bara att promenera omkring i London är upplevelse nog. Slår vad om att ni kommer få en hur rolig resa som helst. btw, hoppas ni inte bokat ett hotell som heter "royal national hotel" där bodde vi, och vilken jävla katastrof, haha. Ni vi kom fram till hotellet så skulle jag ta en dusch, ställde mig i duchen och vattnet började rinna själva duchmunstycket for iväg och sprutade över hela badrummer och det for vatten på golvet, och inte nog med det så kunde man inte skruva ner värmen, stekhett. Haha vilken historia. Om jag kommer på någonting mer så ska jag återkomma. Ha det så bra tills dess, och väldigt fin blogg du har föresten. Har börjar läsa den nu :) Kram på dig.

2009-02-02 @ 15:45:32
URL: http://emmag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback