Lördag morgon

Godmorgon!

Klockan är tjugo i ett, jag vaknade för några minuter sen, jag fattar verkligen inte varför jag inte sov längre? jag menar jag sover ju alltid så himla länge på helger, men av någon konstig anledning så vaknade jag tidigt, eller ja tidigt och tidigt, men för mig är det tidigt. Det beror säkert på att det är så fint väder ute.

I allafall, idag är det Lördag och jag har absolut inga planer för idag, vilket känns både bra och dåligt.
Eftersom då har jag inga tider att passa, och det är ju skönt! Men det är tråkigt också för då kanske jag bara sitter inne hela dagen och det borde jag inte nu när det är så fint väder!

Igår var jag i allafall först med Erica, Agnes och Jesper hemma hos Erica, sen kom Robert dit!
Efter ett tag så drog vi ut och då träffade jag älskling, sen drog alla vi ner på gårn en snabbis eftersom jag Erica och Agnes inte kunde bestämma oss för vart vi skulle dra, men tillslut så bestämde vi oss för att dra till Anna, där hon och några fler var, så då gjorde vi det!
Hemma hos Anna hade vi kul, eller i allafall jag och Erica.
Efter att vi hade vart hos Anna så drog vi till en annan, och sen till en annan, och sen åkte jag och älskling hem till honom och sov gott!

Pictures from yesterday is coming soon ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback