Löshår

Hej!


Innan middagen så åkte Micke till min mamma för han skulle kolla om mitt löshår hade kommit, samt hämta min data, och löshåret hade kommit!
Jag satt i det och provade det, och det vart snyggt, riktigt blont och mjukt, nu fattas bara det bruna löshåret, alltså jag har brunt underhår och vet forfarande inte hur jag lösa det, antingen ska jag få lite brunt löshår av min kompis Anna, annars har jag bara en utväg .... att köpa en massa blonderings medel och bleka underhåret också, men det vill jag helst inte.

Jag lägger in en bild där man ser mig med håret i senare ....


på fotot: paketet med håret i


på fotot: håret, och kolla så fina lockar


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart beställde du håret ? det såg jättefint ut nämligen :)

2009-02-23 @ 19:36:06
Postat av: Anonym

vart köpte du ditt löshår? :)

2009-02-25 @ 16:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback