Löshår

Ja, jag har faktiskt gjort det igen, jag är så dum!

Jag har beställt löshår, även fast jag är emot det, men jag ska bara ha det tills jag fått lite mer längd på mitt egna hår, för nu har jag bara halv långt hår, och jag vill inte hålla på styla det, för jag vill inte slita på det, för mitt hår har så bra kvalite just nu.

Jag är så less på mitt hår att jag känner att det är på tiden att göra någonting åt det, för jag kan inte göra något annat än att sätta i löshår, för jag vill absolut inte färga det i någon annan färg, och vad mer kan man göra med håret?
Så nu har jag gjort samma dumma sak igen, som förra gången!
Sist så beställde jag löshår (och som ni vet så är löshår, alltså äkta hår såklart) inte så billigt.
Och sen använde jag det i MAX en vecka, sen tog jag ut det och sålde det.
Så otroligt onödigt av mig.

Men sist jag hade löshår så limmade jag det, och det är inget som rekomenderas, det är bara krångligt, och sen fastnar det limm i håret, och det sliter även väldigt mycket på håret.
Så den här gången valde jag att köra med clips (som jag också har haft förut) och det är mycket bättre, för det kan du ta ut och sätta i när du vill, och det sliter inte på ditt egna hår.
Jag hoppas att jag blir nöjd den här gången i allafall, men nu kan jag i allafall bestämma själv när jag vill ha det och när jag inte vill det, eftersom det är clips.


Kommentarer
Postat av: EMILYASKOGLUND-

Vart köpte du det? och hur långt var det? och vad kostade det?

många frågor,hahah:)

2009-02-16 @ 20:42:17
URL: http://emilyaskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback