Måste bara säga ....

Att jag vill inte att ni ska missuppfatta mig med det senaste inlägget om kallis.
Jag menar att ni kanske tror att jag vill skryta om att jag har mycket pengar, men det är absolut inte vad jag vill få fram.
(för lever i en familj med vanligt mycket pengar)
Och eftersom jag har klagat på andra som går runt 24/7 och skryter och sina pengar (som dom kanske inte ens har), så skulle jag inte sitta och skryta om allt jag har själv.
För jag tycker det är så otroligt löjligt att söka andras uppmärksamhet, genom att gå runt och skryta om hur mycket pengar man har, och om hur mycket saker man får.
Men jag säger bara det, att jag skryter inte, för då hade jag lika gärna kunnat skrivit jag har så mycket pengar så jag vill åka dit och dit, och göra det och det, eller har man pengar så har man, ja ni fattar!
Och så skriver inte jag, för i mitt liv handlar tyvär inte ALLT om pengar, vilket jag är glad över.
Jag kör helldre på pengar och kärlek, än pengar och pengar!


im happy because i've got LOVE and money

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback