Mer skor

Just nu sitter ja inne på tradera och kollar runt på skor som en galning, det är faktiskt riktigt farligt att göra det, i allafall för mig eftersom jag åker till London om en vecka, och det är bättre att jag håller i pengarna och väntar till jag kommer dit istället för att köpa några här.

Men jag måste bara visa er två par skor, som enligt mig är skit snygga, och jag vill bara använda liknande skor i sommar, åh kan sommarn komma någon gång?
Föresten, ja, det är faktiskt bara en vecka kvar till jag beger mig till London, och där finns det skor, och där ska det shoppas skor, om ni inte hade listat ut det själva.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med dig...ursnygga skor, speciellt dom bruna!!! olala.....

2009-02-23 @ 18:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback