Min "kompis middag"

Hej på er!

Idag vart det ett senare inlägg pga att jag inte har orkat att gå in på datorn, för jag var helt fast vi programmet made på Mtv, men nu kommer i allafall ett inlägg!

Idag så har jag vart på skolan, och som jag sa så lagade jag en "kompis middag" idag på hemkunskapen, och det gick väl ganska bra, förutom att potatisen var hård fortfarande efter att jag hade tagit ut den ur ugnen, men annars blev det väl helt okej!

För er som undrar så var det det här min "kompis middag" innehöll, så får ni veta det nu:
Kyckling filer, uppe på kyckling filerna så hade jag en krämig ost röra som man kan köpa färdig, och sen hade jag persilja, och till det så gjorde jag klyftpotatis med morötter (man var tvungen att ha någon rotfrukt med) och därför tog jag morot, och sen så var jag tvungen att inprovesera en egen sås, och den bestod av creme freich, salt, peppar, grill krydda och någon sort buljong sås (som ska vara varm egentligen), och smaken på buljong såsen var kyckling.

När jag kom hem så satte jag mig och kollade på made som jag sa, och jag kunde inte gå ifrån tv:n.
Och efter det så har jag provat olika "outfits", och tagit kort på dom, så det kommer bilder på det snart!


på fotot: Resultat



på fotot: Resultat

Kommentarer
Postat av: sara olofsson :)

såg gott ut :)

du har en mycket bra blogg.

2009-02-19 @ 18:40:58
Postat av: JOSEFIN HAMRIN

ja, det var ganska gott förutom dom hårda potatisarna.

haha vad bra, tack så mycket :)

2009-02-19 @ 19:13:19
URL: http://josefinhamrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback