Min nyfikenhet är över

Hej på er!

Nu är jag nybadad och luktar riktigt gott, jag har lagt fram det mesta av vad jag ska ha på mig imorgon, men jag har dock inte gjort matteläxan ännu, men jag ska göra den, eller jag måste ....

Kollade nyss in på facebook och då såg jag att jag hade fått ett brev av min moster, så behöver jag inte vara nyfiken längre, såhär stod det i allafall på brevet:
Hej Hej.....Bra :) ok, Jobbet innebär att du lär dig en sång text..Cactus Mountain, jag kommer att skicka texten i ett brev.
När texten kommit fram skickar jag musiken över datorn. Jag sjunger i den nu, men jag tycker inte om att sjunga och det är inte rätt röst.
Jag skriver mer i brevet. När texten kommit så vill jag att du skickar mig ditt bank konto med brev, inte över e mail.
$ 200.00 = lär dig texten och träna tills det låter bra, och när du är redo så spelar vi in den över datorn.
Hur det ska gå till förklarar jag senare!!!! That's all..... Om du fortfarande är up for it, let me know....Och Josse din Blogg är sååååå bra och rolig. Om du inte tror att du inte kan sjunga så ALLA kan det, du maste bara öva ......

Mja, kanske inte riktigt var vad jag hade tänk mig.
Jag har absolut ingen bra röst överhuvudtaget, men jag hoppas hon har rätt, att om jag övar så kanske min röst blir bättre.
Men hey, det kan ju vara  en kul grej tycker jag, man ska alltid testa på nya möjligheter som man får, annars kanske man ångrar sig senare i livet, så det är klart att jag är på, räkna med mig, jag ska försöka!

Nu ska jag kolla på Beck och fika, sen kommer det fler inlägg, bland annat ett hårtips.

Kommentarer
Postat av: agnes

jag gissade faktiskt på att du skulle få sjunga. Jag tycker lätt att du ska göra det, säg till om du behöver en "backsinger" ;)

2009-02-22 @ 23:48:05
URL: http://agnessveajonasson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Riktigt soft att få pengar för sånt ;) Tkr att du ska göra det. Blir ju roligare shopping i London och who cares if it doesn't sounds good ;) Haha puss

2009-02-22 @ 23:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback