Mitt hår

Nej inte hade det kommit idag heller!

Ja, jag väntar som sagt fortfarande på att mitt löshår ska komma eftersom jag har väntat på det i nån dag nu, jag tror jag aldrig har vart mer less på mitt hår än vad jag är nu.

Jag känner mig typ gammal, mitt hår är grått, eller nej det är det inte men det känns så, min utväxt är i allafall grå, eller vad man ska kalla den?
Och resten av håret då? det är gult, och det ser förjävligt ut.

Ja, ibland får man (i allafall jag) bara sånna här veckor då man har riktigt ångest över något, och ibland måste jag göra något åt det, så idag räddade mamma mig i allafall, jag ska få ta hennes hårfärg som hon har köpt för någon dag sen.
Det är ett sling paket, med ljusa slingor, visst att jag behöver färga hela håret, men det duger så länge i allafall.
Men kom ihåg, färga inte håret för ofta, för det sliter på håret, och det gör även så håret blir matt och tappar glansen, så färga det bara när det behövs.
Ja, det var ju faktiskt runt 3 månader sen jag färgade mitt sist, så nu är det på tiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback