Mys med tjejerna

Hallå!

Nu är jag hemma igen, eller ja hemma hos min älskling.
Jag har ju som sagt vart hos Anna, det var skitmysigt, vi åt tårta bullar och drack läsk, och pratade en massa!
Och sen så grattade vi ju Anna såklart, vi sjöng för henne när hon öppnade dörren.
Efter att jag hade vart hos Anna så åkte jag hem till mor min, och där bytte jag kläder, och sen åkte jag till älskling.
Jag glömde faktiskt inte kameran, som tur var! så här kommer lite bilder från ikväll hos Anna.


på fotot: allt det goda


på fotot: två snygga blondiner (Agnes, och Josefin)


på fotot: två snygga brunetter, och en snygg blondin (Hedda, Julia, Och rebecka)


på fotot: FÖDELSEDAGSBARNET!
som är för snygg för att få visa ansiktet när man tar kort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback