Naglar

Hej, nu har jag precis blivit klar med naglarna, och jag måste bara säga, testa det aldrig, det tar minst 2 timmar, och om jag ska vara ärlig så är det bland de svåraste sakerna jag har gjort i mitt liv.
Men nu är jag i allafall klar, vart ju inte sådär jätte nöjd, men jag började stressa när jag såg hur mycket klockan var, så då slarvade jag bara.
Här kommer bilder!


på fotot: allt, jag började med att ta bort mitt gamla nagellack


på fotot: här har jag varken klippt eller filat dom, så här är dom en aning
för långa, som ni kanske ser


på fotot: en till bild på dom långa naglarna


på fotot: här har jag klippt och filat ner dom, dock inte så noga


på fotot: det ganska misslyckade slut resultatet



Nej nu allihopa så blir det sängen för mig, skola imorgon, vi hörs imorgon alla ni som läser min blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback