Nyfiken

Visste ni att jag har en moster som bor i Canada?
Jo, det har jag faktiskt, hon heter Åsa och hon är världens skönaste och bästa moster.
Jag saknar henne så himla mycket, det var flera år sen vi sågs nu, men vi håller fortfarande kontakten genom facebook, hon har även vart inne på min blogg och kommenterat ett inlägg, jag tycker det är skitkul.

Men nu är det såhär att jag var nyss inne på facebook, och där såg jag att jag hade fått ett meddelande i min inkorg, som var från min moster.
Och såhär stod det på meddelandet:
Hej Josse... tjat moster igen ;o !! Jag har ett jobb till dig... vill du tjäna $ 200 Om du är intresserad hör av dig.... oxå har tröjan kommit????

Okej, det är absolut inte fel att tjäna pengar nu innan jag ska till London, eller ja, tjäna pengar över huvudtaget är ju det bästa man kan göra, men nu är jag så nyfiken att jag håller på att spricka!
Vad är det för jobb? jag sitter och tänker på alla jobb i mitt huvud, men jag kan fortfarande inte tänka mig vad det kan vara för något.
Skriv tillbaka så fort du kan moster, för jag är riktigt nyfiken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback