Ont i huvudet

Godkväll på er!

Just nu sitter jag här framför datorn med en enorm huvudvärk, det är så jobbigt. Men jag har ätit två alvedon så jag hoppas att huvudvärken är över snart.
Idag så gick det jätte bra på "friends dagen", det var ganska kul faktiskt, vi fick leka lekar, gå på fråge runda, och kolla på film, filmen vi såg var wall.e, men jag orkade inte se den så jag gick och spelade kort istället.
Efter en rolig dag på skolan, så åkte jag som vanligt hem med älskling, och nu den senaste timmen så har vi bara ätit middag (och det blev pannkaka), mums!
Och sen nu så sitter jag här, med huvudvärk.

Imorgon så blir det en skön skoldag igen, eftersom det är skol DM i fotboll, och jag ska tyvär vara med på det.
Okej, jag har inte spelat fotboll på ett tag, men jag gick faktiskt i fotboll förut, och då var jag faktiskt duktig, men då var jag
iförsej tränad, det är jag inte nu, så räkna inte med att jag kommer göra bra ifrån mig. Men vi får se hur det går!
Jag ställde mest upp för att dom behövde en till tjej för att få ihop ett lag, jag är så snäll.

Vi hörs sen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback