Pictures from yesterday



på fotot: jag och Ericas prins som är den sötaste som finns


på fotot: Agnes, snyggare kompis är svårt att hitta


på fotot: one more hot chick, her name is Erica


på fotot: we were playing cards


på fotot: me doing a very " hot " pose


på fotot: jag gav Agnes en pussis


på fotot: Erica som var i behov av en toalett men då var dörren låst


på fotot: så vi drog en snygg pose


på fotot: vi drog en till pose


på fotot: jag och Erica med roliga och störiga småbarn


på fotot: me and my crew


på fotot: hos Anna, här har vi Julia Sandra och Hedda


på fotot: sista bilden, fast kvällen slutade verkligen inte här, men
här glömde jag bort att ta kort, vilket var synd för det var efter vi hade
vart hos Anna som det vart roligt!

Kommentarer
Postat av: Åsa

JOsse...du är så jä......a rolig!!! Keep it up... :}

2009-02-28 @ 17:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback